Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Goverdina Johanna Maria Boekraad

Westerveld

January 16 2014, 22:52pm

Posted by Derk-Jan Gerritsen

29 juni 2013 was ik gaan wandelen met Diny in de rolstoel. Heuveltje op, heuveltje af. We hadden vreselijke lol. Op de foto's kijkt ze een beetje chagerijnig maar dat was omdat ze iets niet kon vinden in haar tas (shag of een zwartwitbol).

Het is op Westerveld waar ze 6 maanden later begraven is. We hebben het toen ook over de dood en begraven gehad. Ze vond het er prachtig.

Westerveld
Westerveld
Comment on this post
C
begrijp ik nu dat Diny haar eigen plekje nog zelf heeft kunnen uitzoeken?
Reply
D
Nee, toen wij daar wandelden hadden we het over de dood zoals jij en ik het er misschien over kunnen hebben. Diny en ik wisten niet dat het zo snel zou zijn. De plek hebben Natasja en ik uitgezocht.
N
ik moet er zo om lachen, geweldig. eigenwijze drol.
Reply
C
huh?! waar moet wie zo om lachen en wie is dan de eigenwijze drol?? groet, Claire.